نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2790
-
الف
+

«روزبه حصاری» چگونه به شهرت رسید؟

«روزبه حصاری» بازیگر محبوب سریال «بچه مهندس3» از سختی هایی که برای ورود به عرصه بازیگری داشته، گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «روزبه حصاری» بازیگر نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس۳» با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از چگونگی طی کردن مسیر رسیدن به حرفه نوازندگی و بازیگری سخن گفت.

«روزبه حصاری» درخصوص اخباری که پیش تر درباره نوازندگی خیابانی وی در فضای مجازی نشر شده بود، گفت: من نوازندگی خیابانی انجام می دادم. در آن زمان امکان برگزاری کانسرت به آن شکل وجود نداشت و از سوی دیگر تعدادی نوازنده بسیار حرفوی وجود داشت که نوبت به ما نمی رسید. در واقع در مقطعی از زندگیام مجبور بودم که به گونه ای درآمدزایی کنم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: در بخشی از زندگی ام از رفاه خداحافظی کردم و وارد فضای بسیار سختی شدم که خودم باید پول درمی آوردم. پدرم برای این که مطمئن شود که هدفی که پیش گرفتم از روی سرخوشی و جوانی نیست به من سخت گیری کردند. اکنون یکی از بزرگترین منتقدان و طرفداران من پدرم هستند و برای تمام سختگیری هایشان ممنونم. 

حصاری در پاسخ به این سوال گرداننده که اگر قرار باشد در قبال تمام رفتار های نیک و خداپسندانه ای که در طول سال های زندگی ات جایزه ای بگیری، دوست داری آن جایزه چه چیزی باشد، گفت: سلامتی روح، روان و جسم اطرافیانم و جامعه ای که در آن زندگی میکنم بهترین جایزه برای من است.

«روزبه حصاری» زاده ۱۲ دلو/بهمن ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما،تیاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده اهل ایران است.

از میان آثار تلویزیونی وی می‌توان به سریال‌هایی چون «سلام آقای مدیر»، «یادآوری»، «تاریکی شب، روشنایی روز» و «بچه مهندس ۳» و همچنین سریال اینترنتی «دومینو» اشاره کرد.

گفتنی است که «بچه مهندس1 و 2» پیش تر از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «بچه مهندس»

دانلود سریال «بچه مهندس2» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر